Συχνές ερωτήσεις 1. Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές μου ; Ασφαλώς. Οι συναλλαγές με πιστωτική κάρτα γίνονται απευθείας από το site των τραπεζών, όπου έχουν τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια . Έτσι τα στοιχεία σας δεν αποθηκεύονται σε τρίτους. Εφόσον δε οι συναλλαγές σας γίνονται με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε δεν τίθεται θέμα ασφάλειας. Την ασφάλεια των συναλλαγών σας την εγγυάται η τράπεζα eurobank. 2. Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο στο οποίο μπορώ να καλέσω για απορίες; Για οποιαδήποτε απορία όμως, μπορείτε να αποστείλετε e-mail στη διεύθυνση
Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε
και εντός της ημέρας θα λάβετε απάντηση. 3. Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από τη φυσική έδρα του καταστήματος; Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται στο χώρο του πελάτη μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών. 4. Υπάρχει επιβάρυνση με έξοδα αποστολής; Ποιο είναι το χρονικό διάστημα παράδοσης; Οι παραγγελίες άνω των 40 Ευρώ δεν επιβαρύνονται με
έξοδα αποστολής για δέματα του μισού κιλού. Οι παραγγελίες κάτω των 40 Ευρώ επιβαρύνονται με 3 Ευρώ
για αποστολή στην Αθήνα και 5,50 Ευρώ για αποστολή εκτός Αθήνας. Η χρέωση για κάθε επιπλέον μισό κιλό ανεξαρτήτως ποσού είναι τα 0,80€ για την οποία αν προκύψει θα ενημερωθείτε πριν την αποστολή.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Για τις πόλεις που δεν υπάρχει
έδρα του ταχυμεταφορέα και η παράδοση υπερβαίνει τα 20 χιλιόμετρα από
αυτά καθώς και σε ορισμένα απομακρυσμένα νησιά ενδέχεται να υπάρχει
επιπλέον χρέωση. Εάν η παραλαβή γίνει από το κατάστημα του ταχυμεταφορέα το οποίο δεν θεωρείται δυσπρόσιτο τότε
δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση. Ο χρόνος
παράδοσης είναι διαφορετικός, ανάλογα με το προϊόν. Στον παρακάτω πίνακα
μπορείτε να βρείτε αντίστοιχα με την προϊοντική κατηγορία και τον χρόνο
παράδοσης (αφορά εργάσιμες ημέρες): Κατηγορία | Χρόνος παράδοσης | Γραβάτες | 24 Ώρες | Tie Bars | 24 Ώρες | Μανικετόκουμπα | 24 Ώρες | Κασκόλ | 24 Ώρες | Είδη καπνιστού | 7 - 9 Ημέρες | Ωρολόγια | Αναγράφονται σε κάθε ρολόι ξεχωριστά στο πεδίο "Διαθεσιμότητα" | Θήκες ωρολογιών | 7 - 9 Ημέρες | Κούρδισμα ωρολογιών | 7 - 9 Ημέρες | Κοσμήματα | 4 Ημέρες
| Ζώνες | 24 Ώρες | Αρώματα | 3 - 4 Ημέρες
| Περιποίηση | 3 - 4 Ημέρες
| Μαλλιά - Τριχόπτωση | 1 - 2 Ημέρες
| Πορτοφόλια | 7 - 9 Ημέρες
| Λουράκια - Ανταλλακτικά | Έως 45 Ημέρες |
* Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης μπορεί να διαφοροποιηθούν ανάλογα με
τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων ιδιαίτερα σε
περιόδους που οι αντιπροσωπείες παραμένουν κλειστές.
* Αν και οι διαθεσιμότητες των προϊόντων ενημερώνονται καθημερινά, το
e-women.gr δε φέρει ευθύνη σε περίπτωση που οι προμηθευτές του δεν
έχουν ενημερώσει έγκαιρα για έλλειψη ή κατάργηση των προϊόντων τους. * Σε ορισμένα προϊόντα ο χρόνος παράδοσης είναι διαφορετικός και αναφέρεται στην περιγραφή του προϊόντος. * Στην περίπτωση που υπάρχει κάποια καθυστέρηση στην παράδοση της παραγγελίας σας, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail * Για προϊόντα που είναι σε ειδική τιμή καθώς και σε προϊόντα με διαθεσιμότητα μεγαλύτερης των 7 ημερών ζητείται προκαταβολή για την δέσμευση τους και τηρείται σειρά προτεραιότητας λόγω μεγάλου όγκου παραγγελιών όπου ενδέχεται να προκύψουν και επιπλέον καθυστερήσεις από τις αναγραφόμενες ημέρες διαθεσιμότητας. **Προκαταβολή ενδέχεται να ζητηθεί επίσης σε οποιαδήποτε παραγγελία κρίνει η εταιρεία απαραίτητο καθώς και οποιοδήποτε συμπληρωματικό στοιχείο. **Η προκαταβολή δεν επιστρέφεται.
*ΠΡΟΣΟΧΗ. Τα προϊόντα προσφορών και με έκπτωση άνω του 50% ως επί το
πλείστον είναι μοναδικά κι τηρείται σειρά προτεραιότητας ως προς την
εκτέλεση των παραγγελιών. Παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για
την ενημέρωση αποθέματος. 5. Υπάρχει διασφάλιση ότι τα προϊόντα που υπάρχουν στο e-women.gr είναι γνήσια; Έχουν εγγύηση; Βεβαίως. Όλα τα προϊόντα διατίθενται σε εμάς μέσω των επίσημων διανομέων τους και φέρουν μαζί τους τα έγγραφα γνησιότητας και εγγύησης που παρέχει ο εκάστοτε προμηθευτής. Τα πιστοποιητικά γνησιότητας, σε όλες τις εταιρίες είναι η εργοστασιακή συσκευασία, το βιβλιαράκι ή η κάρτα τους που χωρίς αυτή δεν μπορεί να γίνει η χρήση της εγγύησης καθώς και το καρτελάκι το οποίο βρίσκεται πάνω στο ρολόι. Οι εταιρείες με limited edition ή αριθμημένα μοντέλα, παρέχουν τα ανάλογα έγγραφα.
Οι εγγυήσεις παρέχονται αποκλειστικά και μόνο από τις κατασκευάστριες
εταιρείες. Σε περίπτωση που το e-women.gr έχει
εξασφαλίσει συνεργασία με Ελληνική αντιπροσωπεία τότε μπορείτε να αποστείλετε
απευθείας το ρολόι σας σε αυτή χωρίς τη μεσολάβηση μας. Σε αντίθετη περίπτωση
θα πρέπει να αποσταλεί σε εμάς ώστε να το προωθήσουμε στον προμηθευτή μας καθ όλη
τη διάρκεια της εγγυήσεως του.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Καμία αντιπροσωπεία δεν καλύπτει με εγγύηση τα εξωτερικά
μέρη των ρολογιών όπως είναι το κρύσταλλο, το μπρασελέ - λουράκι καθώς
και η κορώνα. 5. Όταν ένα προϊόν έχει την ένδειξη "Εξαντλήθηκε" σημαίνει ότι θα γίνει σύντομα διαθέσιμο; Η ένδειξη "Εξαντλήθηκε" εμφανίζεται όταν κάποιο προϊόν εξαντληθεί από τις αποθήκες μας καθώς και καθώς και σε ορισμένες περιπτώσεις από τις αποθήκες των προμηθευτών μας. Μετά το διάστημα των 20 ημερών και εφόσον εξακολουθεί να μην είναι διαθέσιμο, τότε αποσύρεται προσωρινά ή οριστικά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Υπάρχει η δυνατότητα να ενημερωθείτε μέσω e-mail όταν το προϊόν γίνει ξανά διαθέσιμο, αρκεί να συμπληρώσετε το e-mail σας, στη φόρμα που θα εμφανιστεί, αφού πρώτα κάνετε κλικ επάνω στο εξαντλημένο προϊόν. 6. Διαδικασία παραγγελίας
1. Προσθέτουμε
το προϊόν της αρεσκείας μας στο καλάθι όπου πατώντας επόμενο συμπληρώνουμε όλα
τα απαραίτητα πεδία με αστερίσκο (*) και επιλέγουμε την "Αποστολή Εγγραφής"
2. Επιλέγουμε
επόμενο στην καρτέλα που εμφανίζονται τα στοιχεία διεύθυνσης εκτός αν θέλουμε
να κάνουμε κάποια αλλαγή
3. Για προϊόντα
κάτω των 40 ευρώ επιλέγουμε τα έξοδα αποστολής ανάλογα με τον τόπο αποστολής της
παραγγελίας και επιλέγουμε επόμενο ώστε να επιλέξουμε τον τρόπο πληρωμής
4. Τέλος
επιλέγουμε την προτιμώμενη ώρα παράδοσης και ολοκληρώνουμε την παραγγελία μας πατώντας
στο πεδίο "Επιβεβαίωση παραγγελίας "
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΡΝΗΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΔΕΜΑΤΟΣ
Ο πελάτης οφείλει να παραλάβει το δέμα που έχει παραγγείλει
με αντικαταβολή, βάση νομοθεσίας που προστατεύει τα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Στην περίπτωση που το προϊόν δεν τον ικανοποιεί μπορεί βεβαίως στη συνέχεια να
το επιστρέψει.
Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε λόγο, ένα δέμα δε γίνει
δεκτό, ή δεν το παραλάβει ο παραλήπτης με ευθύνη του, θα κληθεί να πληρώσει το
συνολικό κόστος των μεταφορικών της αποστολής και επιστροφής του δέματος. Σε
αντίθετη περίπτωση θα κινηθεί διαδικασία διεκδίκησης των χρημάτων,
συμπεριλαμβανομένου και του κόστους της όλης διαδικασίας διεκδίκησης τους.
Προσοχή! Όλες οι παραγγελίες επιβεβαιώνονται τηλεφωνικά από
συνεργάτη της εταιρίας μας. Σε περίπτωση που δεν κατέστη αυτό δυνατόν η εταιρεία
διατηρεί το δικαίωμα να μην προχωρήσει την παραγγελία σε επόμενο στάδιο.
|